Jobb istället för sjukhusfesten

Idag är det sjukhusets årliga fest, på lunchrestaurangen precis bredvid sjukhuset. Och jag jobbar. Det slår aldrig fel, jag jobbar f..n alltid när det är nåt. Men jag var i alla fall där innan jobbet och åt mat, det var gott. Kycklingfilé med lite annat smått och gott. Gratis också, då var det ännu godare. :D

◊◊◊

Vibratorn på min mobil har börjat låta konstigt, har inte den blekaste aning om varför. Irriterande, då måste man ju gå nånstans och försöka få den fixad. Men jag har för mig att jag hört nånstans att vibratorn brukar sitta i batteriet. Kan det stämma eller? Vore ju jättebra, då skulle man "bara" behöva byta ut batteriet. Får kolla upp det.

◊◊◊

Håller på med en ny design till bloggen... jag tror jag har hittat rätt färger nu i alla fall. Nu ska man bara få ordning på allt annat. Det lär ju dröja ett tag till. :)


Postat av: Martina

Ok..Säljs den här eller måste man ta färjan över till Helsinki?:)


| http://missisnorth.blogg.se/ |
| 2009-05-28 - 21:43:01 |

Postat av: Jesper

Okej, smart sätt de ;)



Synd att du missar festen!


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-28 - 23:41:51 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -