Slut

Imorgon är det slut på ledigheten igen. Jag ska fortfarande jobba natt, men istället för 21.20 - 07.00 så blir det 19.00 - 04.30. Han som jag jobbade med innan går på semester och han som jag jobbade för kommer tillbaka. Ska jobba natt till i början av juli, sen blir det dag igen. Ska bli intressant att se hur det går i början, efter nästan ett halvår på natten. Haha.

◊◊◊

Hehe, min mage är fortfarande inte riktigt återställd efter lördagens fylla. Men det kan ju bero på att min mage inte varit 100 procent på länge. Måste nog börja försöka reda ut det här igen... så jag blir av med det helt nån gång.

◊◊◊

Har funderat på att åka till Malmö nästa månad ett par veckor och förut när jag såg att det är mycket billigare med flyg än vad jag trodde (dryga tusenlappen tur och retur) bestämde jag mig för att det får bli flyget den här gången. Men jag väntade lite med att boka... och tur var väl det! För igår fick jag mitt medlemskort i Hyresgästföreningen och med det kom också lite erbjudanden för sommaren. Passande nog erbjuder Malmö Aviation medlemmar i Hyresgästföreningen flygresor mellan Stockholm - Malmö för cirka 400 kronor enkel resa. Det är ju helt galet billigt. Så nu har jag en resa till Malmö med flyg tur och retur för 858 kronor. Härligt!


Postat av: Punkie

Vad grymt med ett sånt erbjudande! Det var helt klart meningen att du skulle till Maalmooe. ;D


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2009-05-27 - 10:40:41 |

Postat av: Samira

Malmööööööö....suuuupa!!! =)


| http://samira.nu |
| 2009-05-28 - 00:04:51 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -