Strömavbrott hos ComHem

I tisdags innan Champions League-fotbollen började slog jag på TVn... men det hände inget, det var helt svart. På alla kanaler. Sen en liten stund senare dog bredbandet också. "Inte igen!", var det första jag tänkte. När jag sen skulle ringa till kundtjänst så kom jag inte ens fram först. När jag kom fram var det ett automatiskt meddelande som sa att alla ComHems tjänster ligger nere i hela landet, på grund av strömavbrott. "Vad skönt", tänkte jag då. "Då måste det ju börja fungera snart igen". Trodde jag ja... det fungerar fortfarande inte. Det är klart att det ska krångla lite extra för just mig. Ringde kundtjänst igår, får se när det åtgärdas. Sitter här "hemma" nu och passar på att låna datorn lite...
Ikväll ska jag spela innebandy, sjukt länge sen sist.

Idag läste jag förresten att strömavbrottet orsakades av ett blixtnedslag... yay!

◊◊◊

Imorgon är det kryssning med jobbet, men det roliga är att jag inte hade fått nån information alls från nån av cheferna. Kan ju vara bra att veta vilken terminal man ska åka till och så vidare. Jag väntade ända tills för typ en timme sen, då ringde jag själv. Innan jag ringde funderade jag på om jag skulle vara den vanliga Kim och fråga om de hade råkat glömma bort mig, sånt händer ju, eller om jag skulle vara en sur Kim och undra vad f..n de sysslar med... det blev nånting mitt emellan:

- Ja, det är *Chefens namn*.
- Hej, det är Kim.
- Tja, Kim. Läget?
- Bra
, svarar jag undvikande. Jag tänkte på kryssningen imorgon. Jag har inte fått nån information... alls.
- Ja, men det är bara för att du inte är här under normala tider.
(Jag jobbar natt just nu för den som missat det)

Ursäkta? Jag skrattade lite åt hans så kallade skämt, men jag tyckte inte att det var ett dugg roligt. Aja, nu har jag informationen jag behöver i alla fall.
 
◊◊◊

Jag ska göra om min bloggdesign, har tröttnat på den här som jag har nu. Får se hur lång tid det tar, haha. Jag har lite idéer i alla fall


Postat av: Jesper

Haha jag såg de, inte är dom ju dåliga, bra ju ;)



Lycka till med ny bloggdesign förresten :)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-07 - 17:09:03 |

Postat av: Punkie

Blir det lite kryssebilder nu då? :) Lycka till med designen. Du har ett gott öga för sånt.


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2009-05-07 - 17:45:06 |

Postat av: Martina - En frispråkig blondin med åsikter om det mesta;)

Ja, det blir riktigt saftigt ocg gott då! Ska nog börja baka eget bröd lite oftare tror jag:P


| http://missisnorth.blogg.se/ |
| 2009-05-07 - 17:50:46 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -