Sug

Igår skrev jag om mitt helt oförklarliga pannkakssug. Nu kom jag att tänka på ett annat sug, efter att ha läst det här inlägget. Som några av er kanske vet är jag väldigt svag för chips... men, det sjuka är att jag inte har ätit chips på hur länge som helst. Det sjukaste är att jag inte ens har varit sugenchips! Det är i och för sig bra. Men skumt. Kim har inte varit sugen på chips, vart är världen på väg liksom...



Vet ni vad? Nu blev jag lite småsugen på chips. Crap.


Postat av: Jesper

Det går aldrig att stå emot chips när man väl får suget ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-21 - 13:48:10 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -