Lista #16

Länge sen jag gjorde en lista, så här kommer en...

SKOR: Converse, Underground eller ibland sneakers. Skulle vilja ha ett par Dr. Martens
SNEAKERS: Asics Onitsuka Tiger eller Adidas Superstar
JEANS: Svarta
T-SHIRT: Bandtröjor eller nån t-shirt med coolt tryck
UNDERKLÄDER: Ja
VÄSKA: Nån grå från Åhléns
PLÅNBOK: Svart i läder

SOLGLASÖGON: De senaste är ett par Oakley, alldeles för dyra...

KLOCKA:
Jag hade en, en gång...
SMYCKEN: Alltid halsband. Antingen ett i silver eller ett i guld med finska lejonet
TV: Samsung. Allt annat är shit!
MOBILTELEFON: Nokia 6300.
MP3: Det finns bara iPod!
DATOR: Stationär: Eget ihopplock. Bärbar: En sliten Acer.

SMINK: Corpse paint?

ANSIKTSKRÄM:
Äsch.
DEODERANT: ACOs från apoteket.
TANDKRÄM: En Pepsodent.
SCHAMPO/BALSAM: Just nu Nivea for men nånting...
TVÅL: Nån Euroshopper.
PARFYM: Jag hade en, en gång.
MINERALVATTEN: Nån LOKA.

VIN:
Inte rosévin i alla fall.
DRINK: Orka komma ihåg namn, men... Snowball är god.
BRÖD: Det brukar jag äta till frukost.
MAT: Det är gott!
GLASS: Finns några bra Ben & Jerry's. Finsk glass är god också.
GODIS: Såna här kan jag inte sluta äta när jag börja.


SÄNG:
En gammal och sliten från IKEA, borde köpa en ny.
LAKAN: Mörkblåa, typ.
FRISÖRSALONG: Min toalett.
DAGSTIDNING: Metro på tunnelbanan. DNs sportbilaga när jag hälsar på hemma.
MAGASIN: Close-Up Magazine, Allt om Film, Scandinavian Tattoo Magazine, Nordic Tattoo Mag... glömde jag nån?

Kopiera!



Postat av: JEsper

Kopierat o ska fyllas i ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-28 - 23:40:53 |

Postat av: Allie

Vad bra du gav mig något att blogga om...=P


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-06-01 - 20:05:36 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -