Veckans album vecka 19

Motörhead - Inferno

Väldigt bra album, trots att det är släppt så sent som 2004. Det är väl inte ett av de "självklara" albumen när man pratar om Motörheads bästa, men det är bra. Ett av de bättre, av de som jag har hört i alla fall. Jag tycker att alla låtar är bra, men första halvan, typ, är starkast. Här är en av de bästa låtarna:


In the name of tragedy, live från Inferno-turnén i Düsseldorf, Tyskland, 2004.


Låtlista:

01 - Terminal show
02 - Killers
03 - In the name of tragedy
04 - Suicide
05 - Life's a bitch
06 - Down on me
07 - In the black
08 - Fight
09 - In the year of the wolf
10 - Keys to the kingdom
11 - Smiling like a killer
12 - Whorehouse blues








Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -