Skitig ugn



Häromveckan upptäckte min mor och jag att min ugn var väldigt smutsig. Så jag köpte ugnrengöringsspray sen (likadan som på bilden). Två gånger har jag sprayat sånt i ugnen och låtit det verka en stund... och det är fortfarande inte helt rent. Det är ju mycket fräschare än innan, men som sagt inte helt rent. För det första förstår jag inte vad den tidigare (eller de?) hyresgästen gjorde med ugnen, det känns som att den inte hade gjorts rent på flera år, så skitigt som det var. Och för det andra, kollar inte den som besiktar lägenheten sånt? Man ska väl inte behöva göra rent ugnen när man precis har flyttat in? Aja, jag ska spraya på sån medel en tredje gång, sen får det nog vara...




Postat av: Jesper

Tackar :)



hehe jo jag skulle säga att jag snodde lite idéer av dig, tyckte de såg snyggt ut så ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-03-05 - 23:38:09 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -