Kallt


Nu börjar det bli kallt ute. Usch! Har inte sett fram emot det här.
Jag vill ha vår och sommar istället. Inte höst och vinter.

Men samtidigt är det kul att hockeyn och konserterna har börjat.
Så, jag kommer nog orka ta mig igenom mörkret i år också.
De borde flytta allt det roliga till den varmare delen av året.

◊◊◊

Första arbetsdagen efter semestern är snart över.
Det kändes oerhört inspirerande att sig till jobbet idag...
Kan de bara inte ge mig pengarna trots att jag inte är här?

◊◊◊

I fredags när jag kom hem hade bredbandet gett upp, igen.
Men TV-kanalerna har fungerat, så har det inte varit tidigare.
Förhoppningsvis löser det sig snart.



Postat av: Punkie

Håller med, vår/sommar är mycket trevligare! ☺


| 2009-10-05 - 21:48:40 |

Postat av: Jesper

Håller med, men vet du vad.. här uppe har vi redan snö haha


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-10-05 - 22:27:15 |

Postat av: Anneli

Men tänk så tråkigt och deprimerat det hade varit om allt kul bara las på vår/sommar. Man måste ju ha nått kul när de e mörkt o dystert ute. =)


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-10-24 - 18:55:20 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -