Hemma igen

Kom hem i lördagsmorse och veckan nere i Grekland var jättebra. Det var varmt och skönt hela tiden, förutom sista eftermiddagen/kvällen då det regnade lite. Mycket skönt att komma iväg och ha riktig semester. Man ville inte riktigt åka hem när det var dags för det.

Vad gjorde vi då? En dag åkte vi på en utflykt som hette Tre öar, man fick alltså åka båt till tre olika öar i närheten av Kos. Det var trevligt... och j..vlar vad det blåste ute på havet! Vi såg också delfiner, tyvärr fick jag inte med dem på bild.
En annan dag var vi på ett ställe som heter Paradise beach. När man kom dit förstod varför det heter så. En hur lång sandstrand som helst, med mjuk, len och nästan vit sand. Långgrunt och kristallklart vatten var det också.
Jag och brorsan körde jet ski där, det var grymt roligt!

Under två dagar hyrde vi så kallade buggies, och körde runt på ön. Bland annat var vi uppe i bergen, hur coolt som helst. Helt fantastisk utsikt.

Det var som sagt en bra resa. Skönt att förlänga sommaren lite. Måste helt klart börja resa mer.


Här är ett foto jag tog när vi var på Paradise beach. Kommer självklart lägga upp fler senare!






Postat av: Samira

Skitfin bild! Men blev du brun??? Bilder på dig, tack!


| http://samira.nu |
| 2009-09-28 - 14:40:07 |

Postat av: Candy

Ser härligt ut. ^^


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-09-29 - 00:20:30 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -