Stressiga Stockholm

Ibland är det rätt roligt att se hur folk i Stockholm agerar när de är stressade, det vill säga hela tiden. Till exempel i Slussen där jag går på/av tunnelbanan. Det finns två ut-/ingångar som är ganska nära varandra och nästan alltid är det typ stopp i den ena ut-/ingången. Jag förstår inte, varför inte bara vrida på huvudet mot de andra dörrarna och se att ingen går där? Måste man in i folkmassan och trängas? Haha... ibland är folk bra dumma.


Postat av: Jesper

Ja när jag var i stockholm sist höll jag på bli knäpp, alltför mkt folk jämfört med här i Kiruna ;)



hehe jo dom vann ju tillslut ;)


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-05-07 - 18:46:30 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -