Byggarbetsplats


På vardagarna när jag är hemma på dagtid, eller har sovmorgon, så känns det som att jag bor på en byggarbetsplats, typ. För precis nedanför mina fönster håller de på och fixar nån slags parkliknande... grej. Och innan de började med det så var det nåt annat. Så det har hållt på i flera månader nu. Varje morgon vaknar man av en grävmaskin, cirkelsåg eller nåt annat som bara är allmänt högljutt. Mitt tålamod börjar ta slut... KAN DE BLI KLARA NÅN J..VLA GÅNG?!





Postat av: Allie

Sådant kan vara riktigt irriterande. De bygger o har sig rätt ofta här. Man vill bara öppna fönstret o be dem hålla k*ft. =P


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2009-08-30 - 10:26:29 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -