iPhone och förkylning



Har helt glömt bort att skriva om mitt senaste inköp. En iPhone 3GS. Jag var inne i en Teliabutik för tre veckor sen och beställde en, eftersom att de sålts som smör i solsken. Då sa de att det kunde ta fyra veckor innan jag får den... så jag blev lite förvånad i fredags när jag hade ett meddelande i min mobilsvarare om iPhonen, de hade redan fått in den. Efter mindre än tre veckor. En trevlig överraskning.

När jag kommit hem och packat upp den och pillat lite med den, tyckte jag genast om den. Mycket. Den är ju helt genialisk! Det känns också som att jag kommer att bli smått beroende av App store, där som man kan ladda ner olika nödvändiga och helt onödiga program. Finns både gratisprogram och program som man får betala för.

◊◊◊

I måndags och igår var jag hemma från jobbet. På grund av förkylning. Kommer ens inte ihåg när jag var hemma från jobbet senast, det hör inte direkt till vanligheterna. Jag är inte helt frisk ännu, men det är mycket bättre, så imorn ska jag jobba igen.




Postat av: Candy

Min pojkvän hade en sån förut, men det blev nåt skit med den... eller, öh, han hade sönder sin första när han blev arg en gång & sen köpte han en ny men från utlandet & det var icke bra för den var typ... låst eller nåt. Åh! Jag minns inte. Men jag gillar i-phone annars så det där blir nog bra. =)



Svar: Har aldrig sett videon faktiskt, men låten är verkligen fin.


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-08-27 - 00:12:28 |

Postat av: Samira

ppppffffffttt...tänker bara på Erik. Icke bra inlägg. Men jag vill också ha en iPhone.


| http://samira.nu |
| 2009-08-27 - 11:22:11 |

Postat av: NATTAH

Hur mycket kostar den?

Kram


| http://nattahpalm.blogg.se/ |
| 2009-09-05 - 07:09:28 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -