För få timmar

Måndag igen då. De brukar vara jobbiga efter en ledig helg, men idag har det faktiskt inte varit så farligt. Imorse när jag vaknade kände jag mig nästan lite utvilad till och med. Det hör inte till vanligheterna, speciellt inte när jag går upp klockan sex på morgonen. Vad det berodde på vet jag inte, kanske för att jag hade en någorlunda normal dygnsrytm i helgen, vilket inte heller är nåt normalt. Men skönt var det i alla fall! Sen var det ganska lugnt på jobbet hela dagen också, bra det.

◊◊◊

Jag tycker att dygnet har för få timmar. Det borde vara 4-5 timmar längre minst. För jag tycker vissa dagar bara flyger förbi. När jag är ledig så brukar jag alltid tänka på saker jag vill/behöver göra under dagen, men väldigt ofta slutar det med att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska göra och bara slappar mig igenom hela dagen. Frustrerande.
Jag skulle vilja ha förmågan att kontrollera tiden, då skulle jag alltid stoppa tiden medan jag ligger och sover. Då kan man alltid sova så länge man vill, men fortfarande ha en hel dag framför sig. Det vore ju fantastiskt!

Nån annan som tycker att dagarna går för fort?

◊◊◊

Nu blir det snart ugnstekt fläskkarré med mos. Mums!




Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -