Idioter

Ni har säkert läst eller hört om ungdomarna som dog i en bilkrasch häromdagen. När jag läste rubriken tänkte jag "Vad hemskt". Men sen när jag hade läst hur det gått till, nu kanske nån tycker att jag är hemsk men det skiter jag i, tänkte jag bara "Vilka idioter!". Finns ju ingenting annat än de inblandade man kan skylla på. Det är tillräckligt idiotiskt att sätta sig i en bil efter att man druckit sprit. Men det är väl ännu mer sinnessjukt att åka på taket på en bil?! Spelar väl i och för sig ingen roll om man är alkoholpåverkad eller inte när man gör det, men ändå.

Föraren tycker jag väl lite synd om, fatta vilken ångest han måste ha för att han var så dum som lät sig övertalas av "tuffingarna", om det nu gick till så som det står i tidningarna.

Munsö är för övrigt inte långt bort från där jag bodde tidigare, man kanske till och med vet vilka personerna var...


Postat av: Jesper

Jag håller med, då kan man inte vara mer än bara rent idiotisk..


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-07-14 - 14:36:12 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -