Rockweekend 2009

Idag kom jag hem från Kilafors, där jag var på årets upplaga av Rockweekend. Efter första dagen trodde jag att det skulle bli Rainweekend. Det regnade hela dagen, det var inte uppehåll en endsa sekund. Därmed blev festivalområdet som en stor gyttjepöl. Jag har aldrig sett så mycket lera som under de här dagarna. Som tur var blev vädret lite bättre, andra dagen kom det bara några skurar och igår var det till och med solsken under eftermiddagen.

Totalt såg jag 20 spelningar. En del bra, Testament var till exempel bra som vanligt.
Får se om det blir nåt besök av mig på Rockweekend nästa år, helst skulle jag vilja åka på nån festival utomlands.

◊◊◊

Nu ska jag vara "barnvakt" åt min yngsta bror till och med onsdag, på grund av att min andra bror är i Finland och mamma och styvpappa är på semesterresa. Så de ville inte att brorsan skulle vara ensam hemma.

Imorgon ska man jobba igen...



Postat av: Jesper

Testament var bra, lyssnade på dom nyss.


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-07-13 - 13:07:28 |

Postat av: Sofie

Som debutant på det där med festivallivet så är jag ändå galet nöjd trots all lera. Det gör mej jue bara härdad till nästa gång. Mersmak för det har man också fått så idag blev det att köpa biljetter till Sonisphere! =)


| http://mittjagimig.blogspot.com |
| 2009-07-14 - 16:12:33 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -