Dagens: Calippo Refresh

Jag älskar ananas (förutom i mat), så den här isglassen är ren njutning.
Förmodligen en av de godaste nånsin. Nej, Piggelin är inte ens med på den listan!



Postat av: Jesper

Haha jag skulle precis göra ett "dagens" inlägg med piggelin ;) Gott när man är sjuk!


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-06-28 - 19:37:47 |

Postat av: Candy

Har inte smakat den, men Piggelin gillar jag. Min favorit bland isglassarna är annars Twister, eller som den hette när jag var liten: Spirello. Mycket coolare namn!



Svar: Tack så mycket! Ja, absolut, det kan vara sex över bröst. Om jag köper underkläder som är sexiga för att jag vill känna mig sexig/göra att min pojkvän tycker att jag är extra sexig, då är det klart att det blir sex över dem. Men om jag solar top less på en strand eller går omkring med brösten i en vanlig tröja eller linne, då känner i alla fall jag att det inte finns så mycket sex kring dem, inte ens om jag har lite urringning. =)



Jag tror att de flesta som tycker att man anspelar på sex när man visar lite hud eller bröst, mest är pryda och gammalmodiga eller inte gillar bröst. Fast de gömmer sig bakom argument som att man inte ska reta folk. ;)


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-06-28 - 22:14:04 |

Postat av: Lina

annanas är så jävla gott =) men däremot ha jag aldrig smaka den där glassen :P


| http://lhoglund.blogg.se/ |
| 2009-06-29 - 17:20:17 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -