Gröna Lund

Var ju på Gröna Lund idag med ena brodern. Det var roligt. Förutom när jag blev smått illamående ett tag efter att jag åkt nånting, minns inte vad. Åkte så klart den nya berg och dalbanan Insane (två gånger) och... den var ju rätt insane. Ganska annorlunda, men rolig. Men det var förvånansvärt kort kö till den, det brukar väl vara långa köer till de nya attraktionerna?

Kom hem vid nio och nu är jag jättetrött, att vara ute i det fina vädret kan vara rätt utmattande. Ska nog gå och lägga mig snart, innan jag somnar här vid datorn.

Imorgon ska jag gå ut och prova min nya kamera, det ska bli intressant, och kul.



Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -