Exorcism



"Hon hävdar att församlingen inte har nåt emot homosexuella, men tillägger att
en man ska vara med en kvinna och en kvinna ska vara med en man"


Snacka om att säga emot sig själv! Seriöst. Min syn på religion blev inte direkt bättre
av att ha sett det här klippet. Jag blir ärligt talat lite rädd när jag ser sånt här.




Postat av: Jesper

Tycker bara de är så sjukt


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-06-29 - 19:25:58 |

Postat av: Sandiza Hotpants

Men gud (heheh) vilka töntar!



Och exorsism, hahah, det har jag faktiskt vart med om själv. Inte nån crazy prälle som stod över mig och hojtade, men en mystisk farbror som sa sig gå in i min kropp och mitt medvetande för att driva ur mina demoner. När han väl var "inne" började han frusta och pusta och snyfta och gråta hahaha, jag fick fan hålla mig för att inte börja garva åt fanskapet.


| http://brunettsandy.blogg.se/ |
| 2009-06-30 - 19:48:10 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -