Mycket

Många saker att se fram emot den här veckan:

Idag (tisdag): Hockey, Djurgården - Brynäs.
Onsdag: Konsert, Eastpak Antidote Tour
Lördag: Först hockey, Djurgården - Mora. Sen tacobåt på kvällen. Det lär ju bli sjukt gott.
Söndag: Konsert igen, Dimmu Borgir / Amon Amarth / Engel.

Ringde till Zoovillage idag. Jag köpte ju en jacka därifrån för ett tag sen som var för stor. Så jag skickade tillbaka den för att få en i en mindre storlek. Det gjorde jag för tre veckor sen... och har inte sett röken av en jacka ännu.
Samtalet:

- Hej, jag skickade en jacka till er som jag ville byta för tre veckor sen. Men har inte fått nån ännu.
- Okej, vad har du för kundnummer?
- Det är ******
- Ja, vi har reserverat en jacka åt dig, men vi har inte fått nån retur från dig...
- Inte?
- Eller, jo. Det har vi visst. Den kom... idag.
- Idag? Det tog lång tid...
- Ja, det kan vara så med postgången. Men vi skickar jackan i slutet av veckan.

Ska det ta tre veckor för Posten att leverera ett paket? Det är väl lite överdrivet...
Tur att paketet inte hade försvunnit (eller nåt) i alla fall, som jag trodde först.


Postat av: Allie

Ser ut som en riktigt kul vecka =)
Låter lite märkligt det tog tre veckor för jackan att komma fram, de kan inte va så att de hade fått den men glömt bort och skicka en ny.


| 2007-10-31 - 12:25:17 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -