CSI

Blev inget Norra Brunn igår. När vi kom dit möttes vi av en lapp där det stod "Fullt "på. Det roligaste var att diskussionen då jag och en kompis planerade kvällen lite gick ungefär såhär:

- När ska vi åka in till stan då?
- Vi kan väl åka så att vi är där vid halv sju, äter nåt och sen går vi till Norra Brunn.
- Jo, det låter bra. Då är vi väl där runt åtta.
- Mmm. Det borde ju inte vara fullt då.
- Näe, det borde det ju inte vara...


Av olika anledningar så var vi inte där förrän halv nio och då hade det tydligen varit fullt sen kvart i åtta. Haha, "...det borde ju inte vara fullt då". Men nu vet man till nästa gång att man måste vara i tid om man ska komma in där. :)

Nu är jag ledig två dagar, det ska bli väldigt skönt. Imorgon ska jag se på en massa avsnitt av CSI (Las Vegas så klart), köpte nämligen DVD-boxarna med säsong tre och fyra i torsdags. De kostade bara 299 kronor så jag kunde inte låta bli att inte köpa dem. Älskar serien, så grymt bra.
Sen på tisdagen ska jag gå förbi en tatueringsstudio och kolla om de kan hjälpa mig att rita en tatuering, och sen på kvällen är det hockey igen. Nice.


Postat av: Niklas

KIMMIE!
Läget? Vad jobbar du med?
Akne-Kenny på onsdag. Viva la Morten Green, vår miniatyrdansk som proppade Kenny ifjol. Han gör om det nu igen!
Nu ska jag diska. Så det så.


| http://sjokan.blogg.se |
| 2007-10-01 - 18:18:57 |

Postat av: Allie

Ja så kan det gå men nu vet ni det tills nästa
gång =P
Jaså en tatuering!? Den får du visa upp när den e klar ;)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-10-02 - 12:30:33 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -