Gitarrhjälten


I lördags var jag och köpte Guitar Hero III till mitt PS3 (köpte Uncharted också). Skrev ju förut om att jag hade testat det när jag var nere i Malmö senast. Sen dess har jag varit sugen på att köpa det och nu när jag ändå har en konsol var det bara att slå till. Satt (ja, stod också) och spelade det igår kväll/natt flera timmar. Klarade hela "Career" på easy. Men sen när jag började på medium blev det plötsligt skitsvårt, jobbigt att behöva hantera en till knapp på gitarren. Men det behövs väl lite träning bara. Hehe.

Fast det är jobbigt att spela när det är så varmt på mitt rum, man blir ju helt svettig. :D
Ont i fingertopparna får man också, men det är det värt... haha.

◊◊◊

När jag var i stan i lördags åt jag en pizza till middag. Det var första pizzan på över sex månader. Inte för att jag inte har velat äta en, utan för att jag inte har vågat på grund av min mage. Det var gott. Magen protesterade inte särskilt mycket heller. En sak som jag nästan hade glömt bort är känslan efter att man tryckt i sig en pizza. Ni vet den där mätta... äckliga känslan. Det har jag inte saknat.

Såg en kille med en sån här tröja. Grejen var inte det roliga trycket, utan att han själv såg ut som en brat. Haha. Självdistans?

◊◊◊

Jag upptäckte att jag kommer att jobba fyra helger i rad (den förra och tre framåt) nu. Det är väl inte så lockande, men som tur är så jobbar jag natt, så man är ledig lite emellan. Anledningen är att personen jag vikarierar för nu kommer tillbaka från sin semester så jag ska jobba istället för en annan. Synd att det inte blev fyra helger ledigt istället. :)


Postat av: Niklas

Frågan är ju VAD för pizza det var du tryckte? :)


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-07-31 - 00:02:23 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -