Göteborg

Kom hem från Göteborg igår. Jag var på Metaltown, som ägde rum fredag-lördag. Det var bra, skriver kanske mer om det senare. Orkar inte nu.

◊◊◊

Spanien tog EM-guldet i fotboll efter att ha besegrat Tyskland i finalen. Äckliga Tyskland. Bra att Spanien vann, dels för att jag aldrig har gillat Tyskland och dels för att Spanien nog spelade den mest underhållande fotbollen i turneringen. Rätt lag vann!

◊◊◊

Idag fick jag reda på att jag ska jobba natt (från och med fredag, en tid framöver). Det ska bli skönt faktiskt, för det känns som att det har blivit mer och mer att göra på dagarna. Det kanske har blivit mer på natten också (sen förra sommaren då jag jobbade natt sist), men det kommer ändå att vara lugnare. Jag trivs bra med att jobba natt, det finns så klart några nackdelar med det också, men det positiva väger över helt klart.


Postat av: Allie

Höll också på Spanien, fast det hade ju varit roligare om det vore Sverige som vann...men men. =P


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-06-30 - 15:25:48 |

Postat av: daniel

Om du vill fatta hela storyn i MGS så ska du nog spela de tidigare spelen. Men det finns säkert ett flertal sammanfattningar på wikipedia. Jag skulle spela dock spela igenom dom, betydligt roligare. Nackdelen är väl att du får köpa två konsoler till, eller du kanske har en bakåtkompatibel ps3a?


| http://itsagirl.blogg.se/ |
| 2008-06-30 - 19:59:30 |

Postat av: Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Jag va också på metaltown :)


| http://sgiercksky.blogg.se/ |
| 2008-07-02 - 11:11:18 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -