Bloggen återupplivad

Oj vad länge sen jag skrev här sist. Jag har tänkt skriva nåt flera gånger, men sen har jag bara tänkt, "Äsch, jag orkar inte...". Sen har jag inte suttit särskilt mycket vid datorn heller.

Det har inte hänt så mycket sen sist. Jag jobbar på, ibland känns det som att jag inte gör nåt annat än kör patienter på sjukhuset. Min mage är fortfarande inte hundra procent. Det är nu över fem månader sen besvären började. Jag var på en ultraljudsundersökning för några veckor sen, men "allt såg bra ut". Så jag vet inte, ska jag få leva på A-fil och ProViva för evigt? Näe, riktigt så illa är det inte, men jag kan inte äta riktigt vad som helst. Vissa dagar struntar jag dock att tänka efter och bara stoppar i mig, blir det värre så blir det. Jag har vänjt mig liksom.
Börjar misstänka att det sitter i huvudet... att jag känner efter för mycket och på så vis känner att skiten inte försvunnit helt. Ajaa, jag får väl ringa till läkaren igen och säga att jag har kvar mina besvär.

◊◊◊

Vad hände med den här bloggflytten? Skulle man inte få nåt mail eller nåt så att man kunde "föra över bloggen manuellt"?

◊◊◊

Jag har funderat på att göra ändringar i designen. Men jag har ingen aning om vad. Nya färger? Ny header? Får se om jag orkar fixa nåt.


Postat av: Allie

Trist din mage inte blivit bra än, har ju varit konstig länge nu. =/
Angående bloggflytten så när det är din tur att flyttas så finns det en länk på inloggningssidan och när du loggat in ställs du i kö för flytt, vilket inte tog mer än nån timme för mig så fick jag ett mail att det var klart. Hoppas du förstår min dåliga förklaring. =P


| http://whirlygirl.blogg.se |
| 2008-05-15 - 18:53:26 |

Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Usch, hoppas magen blir bättre! Ger Kim Krya På - Supermagpiller



Svårt med inredningen, eftersom den du har nu är så snügger :)Kanske fixa ny header och bakgrund bara, resten är ju så stilrent och passar det mesta!


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-05-19 - 20:29:09 |

Postat av: Niklas

Jo, det skulle vi! Det hade varit galet roligt. Är du på? :)


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-05-20 - 23:42:06 |

Postat av: Niklas

Mmm, det kändes mättande på ett väldigt bra sätt. Fräscht. Det lär bli fler gånger...



När kommer du hit och hälsar på förresten?


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-05-31 - 22:04:07 |

Postat av: Josefin

Oh, ser man på, härligt :D

Då kanske man stöter på varandra ;P


| http://joschie.blogg.se/ |
| 2008-06-09 - 23:07:33 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -