Inte långt kvar...




Det är inte så långt kvar nu. Tills Elitserien i hockey börjar. Och nu börjar man känna hur abstinensen börjar stiga ordentligt, nästan lite mer för varje dag som går. Den 24:e september börjar det för Djurgården. Med match mot HV 71 nere i Jerusa... Jönköping. Det är tuffast möjliga start. Men förhoppningsvis lyckas DIF knipa åt sig nån poäng i alla fall.

Två dagar senare (26/9) är det hemmapremiär, mot MoDo. På förra säsongens första hemmamatch var det en grym stämning på Hovet. Jag tror och hoppas på minst lika bra stämning i år, helst ännu bättre. Jag har i alla fall köpt mitt säsongskort nu. Det känns en aning bättre inför den här säsongen. Ska bli intressant att se hur det går nu när Hårde Hardy (Nilsson) är tillbaka i båset. Om man ser till träningsmatcherna så verkar det i alla fall som att spelarna har en bättre attityd, de har tydligen spelat hårdare och aggressivare. Och det låter bra. Hoppas att det fortsätter så, så kanske man får uppleva ett slutspel igen.



Postat av: Candy

Svar: Det tycker jag att du ska göra! Och åh, American Beauty är fin.


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-09-01 - 12:56:44 |

Postat av: Jesper

Längtar :P


| http://jesperninezero.webblogg.se/ |
| 2009-09-02 - 17:30:10 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -