Dagens I-landsproblem, del 4

#1 - Folk som pratar högt i mobilen
Ibland när man sitter på t.ex. tunnelbanan så kan man nästan höra personer som sitter i andra änden av tåget när de pratar i telefonen. Tänk när de sitter bredvid en...
Seriöst, varför ska man sitta och skrika i luren? Är personen i andra änden halvdöv eller?

#2 - Att höra sin röst i mobilen
Ibland när man pratar med nån i mobilen så kan man höra sin egna röst, och det är så fruktansvääääärt irriterande. Speciellt om man som jag inte tycker om sin röst. Varför blir det egentligen så? Kan man inte undvika det helt på nåt sätt.

#3 - Folk som rusar in i t-banan
Det här kommer man ju få leva med så länge man bor i en sån stor stad som Stockholm, men ibland förstår jag inte vad det är för fel på folk. När tunnelbanan stannar och dörrarna öppnas så har man ungefär tre sekunder på sig att kliva ut, sen väller folket in. Varför kan man inte vänta tills alla som ska av kommit av?

#4 - Gångplats på tåg
Jag tycker att det är väldigt obekvämt när man får en plats närmast gången på tåg. Speciellt om man får en passagerare bredvid sig som ska gå iväg hela tiden. Näe, tacka vet jag fönsterplats...

#5 - Plastförpackningar
Vissa plastförpackningar är verkligen "inbrottssäkra". De värsta måste vara de som innehåller elektronikprylar. Man sitter för f..n en halv evighet och försöker få ut det som finns i. Lite lättare kan det väl få vara?

Dagens I-landsproblem, del 1
Dagens I-landsproblem, del 2
Dagens I-landsproblem, del 3


Postat av: Allie

Hahaha, #5, kunde inte sagt det bättre själv.

Har många gånger undrat just det, vissa saker kan ju ta sju svåra år att få upp.



Åh ja både #1 och 2, sååå irriterande.


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-11-03 - 17:25:17 |

Postat av: Punkie

Det är särskilt kul om man brutit upp en sån inbrottssäker förpackning och man vill lämna igen skiten... "Har du emballaget kvar då?" - "Nä Freddy Krugers och Edward Scissorhands kärleksbarn var tvungen att öppna det åt mig så..."


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-11-03 - 18:21:32 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -