Dagens I-landsproblem, del 8

#1 - Porslinsitsar
Porslinsitsar på toaletter borde inte få existera. När man sätter sig får man nästan en chock av kylan och vill bara resa sig upp. Nej, tacka vet jag plast- eller träsitsar... de blir aldrig kalla!

#2 - Folk som stirrar
Ibland när man sitter på tåget/bussen/annan offentlig plats så hamnar bredvid/framför nån som sitter och stirrar på en. Vissa gånger har jag bara lust att säga "Seriöst! Vill du nåt eller?!". Det är bara jag som får glo på folk, sluta glo på mig.

#3 - Plastpåsar
Ni vet plastpåsarna som finns i frukt och grönt-delen och i ändan av kassorna i butiker? För att kunna stoppa ner nåt i påsarna måste man ju "dela på sidorna". Men vissa påsar är smått omöjliga att dela på, känns som att man kan stå i fem minuter och svära över den förbannade plastpåsen... och så känner man blickarna från folk runtomkring. Aaahhh!

#5 - Smuts
Med jämna mellanrum när man kommer till exempel hem eller till jobbet och går på toaletten, så upptäcker man att man har yoghurt, ketchup eller liknande runt halva munnen. "Har jag gått med den fläcken där hela tiden?!", tänker man... och förstår varför folk tittat konstigt på en i tunnelbanan.

#4 - Snörvel
Det här är nåt som verkligen sätter mitt tålamod på prov, folk som snörvlar en gång var tionde sekund. Helt allvarligt! Är det svårt att snyta sig eller? Det är inte bara fruktansvärt störande, det är äckligt också att lyssna på sånt snörvlande!


Dagens I-landsproblem, del 7
Dagens I-landsproblem, del 6
Dagens I-landsproblem, del 5
Dagens I-landsproblem, del 4
Dagens I-landsproblem, del 3
Dagens I-landsproblem, del 2
Dagens I-landsproblem, del 1


Postat av: Christoffer

Alan var kung totalt :) Du säger det svart är det nya svarta. Du gillar svart känns det som ?:) haha skön läsning! // Christoffer


| http://www.lindhekepp.blogspot.com |
| 2009-06-18 - 00:14:41 |

Postat av: E

jag älskar hm. rea is the best :D


| http://powerofme.blogg.se/ |
| 2009-06-18 - 11:37:46 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -