Dagens I-landsproblem, del 9

#1 - Telefonlursladdar
Snacka om att det är jobbigt med telefonlursladdar som trasslar ihop sig. Det är så irriterande! På jobbet har vi en telefon vars lursladd brukar vara så ihoptrasslad så man nästan lyfter hela telefonen när man bara ska ha luren. Då har man lust att slänga hela telefonj..veln i väggen!

#2 - Kläder som sticks
Sjukt frustrerande. Speciellt om man inte är hemma och inte har möjlighet att ta av sig den där t-shirten som sticks i nacken. Nej, istället får man stå ut med att folk tror att man har tics eller nåt när det sticker till!

#3 - Överfulla fickor
Jag tycker verkligen inte om att ha saker i fickor, särskilt byxfickor. Ibland kan man ju knappt röra sig! Det är därför jag oftast har väska med mig så man kan lägga så mycket som möjligt i den. Känns som att man typ är dubbelt så rörlig med tomma fickor. Men ibland orkar man ju inte ta med sig hela väskan. Jobbigt.

#4 - Fel knapp
Det här händer mig på jobbet ibland. Man kommer in i hissen med en säng och så ska man trycka på rätt våningsknapp. Men så råkar man trycka på den (eller ibland två!) våningen innan istället, så att hissen gör ett extra (onödigt) stopp! Störande.

#5 - Sitta skönt
Väldigt ofta när man till exempel är på väg till eller från jobbet så kan jag tycka att det är jobbigt att stationen man ska kliva av på börjar närma sig. Varför? Därför att man är så trött och sitter så skönt att man bara vill sitta kvar och fortsätta att halvsova. Men nej, inte ens det kan man få göra!


Dagens I-landsproblem, del 8
Dagens I-landsproblem, del 7
Dagens I-landsproblem, del 6
Dagens I-landsproblem, del 5
Dagens I-landsproblem, del 4
Dagens I-landsproblem, del 3
Dagens I-landsproblem, del 2
Dagens I-landsproblem, del 1




Postat av: Egoinas mamma

Telefonsladdar måste väl snart vara ett u-landsproblem??


| http://egoinasriktigamamma.blogg.se/ |
| 2009-07-18 - 21:41:29 |

Postat av: Candy

HAHAHA! Jag känner igen femman så jävla mycket! Och ändå åker man buss, tunnelbana och pendel så himla lång tid här i Stockholm så man borde tycka det är skönt att komma av... men näe, jag vill ju sitta där varm och skön med mina hörlurar på mig och inte behöva tänka på nåt speciellt. Och då har jag inte ens ett jobb att vara trött ifrån. =O


| http://eyecandy.devote.se |
| 2009-07-21 - 22:27:00 |

Postat av: Sandiza Hotpants

Hahhaha "sitta skönt" var ju verkligen min favorit! xD


| http://brunettsandy.blogg.se/ |
| 2009-07-21 - 23:08:45 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -